Tuesday, June 12, 2012

Dr. Kegel, mi-a cazut uterul! (cleartext)

Acest articol a fost initial publicat pe blogul lui Zamo, dar Google l-a amenintat ca-i retrage dreptul de a publica AdSense intrucat ei sunt mult prea puritani si ortodocsi pentru articolele de educatie sexuala. Rather than fight their closed-mindedness, we’ve decided that it’s best to yield on this one.
Cand am aflat prima data ca unor femei, daca nu-s atente sau se screm prea tare, le poate pica uterul pe jos, intai mi-a cazut prostata pe jos de ras, dupa care nu mi-a venit sa cred. Si probabil ca mai sunt si alti Toma Necredinciosi. Articolul asta este pentru ei.
Stii bancu' cu femeia demontabila? Probabil ca da, si ti-l mai zic si eu o data.
Se duce un tip la un bordel, si desi lista de preturi era afisata clar, el incearca sa negocieze un pret mai mic. Madama se uita la el, asa, din cap pana-n picioare, si-i zice, preturile nu sunt negociabile, dar azi e oferta, femeia demontabila la juma' de pretz. "Kinky", gandeste omul nostru si zice -gata, o iau. Se duce frumos si-asteapta intr-o camara mai intunecoasa ca deh, platise juma' de pretz, la un moment dat intra o silueta feminina care-nchide usa si da sa se apropie de el. Si cum se-apropie de el, ii cade o mana pe jos. Ea se-apleaca, o ia, si-o pune in poseta ei cea mare. Mai face un pas si-i cade o ureche. El, ingrozit, se suie pe sifonier. Ea: "ma amaratule, cobori tu, sau iti arunc p****?"

Amu, multe bancuri is bazate pe realitate. Si una din aceste realitati, este ca multor femei le cade uterul, in anumite conditii, cum ar fi daca stau prost cu musculatura. Literatura de specialiate listeaza si alte predispozitii, cum ar fi, sunt obeze, au avut mai multi copii si se screm tare (cum se-ntampla cand esti constipata), da' astea tot probleme de musculatura sunt. La capitolu' tratament, ti se poate baga o chestie in pasa sa-l tina sa nu cada care se cheama Mirena (inventata probabil de una Mirela care avea migrene) sau se poate face operatie. Simptomele ar fi urmatoarele:

  • Senzatie de greutate sau tragere de pelvis
  • Senzatia ca stai pe o mica bila
  • Durere de spate in jos
  • In cazuri mai grave, atarna din vagin afara
  • Act sexual dificil sau dureros
Actul sexual dificil sau dureros poate fi si vaginismus sau o boala venerica. Oricum, nu despre asta vreau sa fie articolul ca nu-s medic si diagnosticul nu-i specialitatea mea. La examinare, se remarca urmatoarele:
A pelvic examination (with the woman bearing down) reveals protrusion of the cervix into the lower part of the vagina (mild prolapse), past the vaginal introitus/opening (moderate prolapse), or protrusion of the entire uterus past the vaginal introitus/opening (severe prolapse). These signs are often accompanied by protrusion of the bladder and front wall of the vagina (cystocele) or rectum and back wall of the vagina (rectocele) into the vaginal space. The ovaries and bladder may also be positioned lower in the pelvis than usual. A mass may be noted on pelvic exam if a tumor is the cause of the prolapse (rare).

Exista insa un simplu exercitiu care poate preveni nu numai caderea uterului, dar si incontinenta urinara pe care o au aproape la fel de multe femei (de unde vine si expresia "sa te pishi pe tine de ras"). Ca efecte secundare, creste vascularizatia si implicit senzatia, mareste capacitatea de a ajunge la orgasm (si micsoreaza timpul necesar) si creste sansele de a reusi sa ejaculezi, daca ai chef. La barbati, are efecte asemanatoare apropo de vascularizatie si senzatie, cu precizarea ca este foarte bun in profilaxia ejacularii premature, impotentei si ajuta la mentinerea erectiei timp indelungat. Ce este interesant este ca exista doctori care nu numai ca neaga beneficiile acestor exercitii, dar interzic pacientilor sa le faca. Dr. Kegel, care le-a inventat, le-a inventat intrucat pe vremea lui incontinenta urinara se trata cu o operatie cruda care se baza pe producerea de cicatrice pentru micsorarea orificiului, cu putine sanse de reusita si care deseori avea ca rezultat secundar disparitia placerii sexuale si/sau frigiditate. Din pacate, obiceiul cu operatia continua si in ziua de azi. Iata ce recomanda Dr. Kegel:

Amount of Exercise Prescribed. Kegel routinely prescribed a therapeutic regimen of a full hour a day of practice with his Perineometer device in the vagina. Nowhere does he mention the duration of a single contraction, but he states that "twenty minutes, three times a day, or for a total of 300 contractions daily". Sixty minutes times 60 seconds equals 3600 seconds, divided by 300 repetitions allows for 12 second cycles. In his drawings of "pressure over time" he sketches symmetrical sine waves, and he remarks that in the final, healthy stage contractions become "prolonged"14, so we can conclude by simple arithmetic that he envisioned six-second contractions. The role of the Kegel Perineometer as a "home trainer" with quantifiable biofeedback signals was quite clear to Kegel. "While the patient is exercising regularly, she is encouraged to attempt to increase the pressure 1 to 2 mm of mercury daily, and to keep a record of the maximum contraction of which she is capable at each exercise period."15 More recent disciples have made the use of the Perineometer home trainer either optiona116, or dispensed with it all together. Recently Wells explained that the federally-funded Ann Arbor program decided against the use of home trainers because they feared "sexual arousal" among their patients.17 Kegel disagreed: "The physician's explanation of the therapy need not and should not be made in an apologetic attitude. The method is presented to the patient in a factual manner, stressing the necessity for restoration of dormant muscle function. The objection that sexual stimulation may be brought about through exercises with the perineometer is sometimes intimated by physicians, but has no basis in fact in normal women. As long as no unsound associations are suggested the patient will appreciate the simplicity and practicability of the therapy."18 [In our own experience with over 100 incontinent patients, less than two percent have even commented on sexual connotations of the (EMG) perineometer sensor, and none have objected to the daily use of the "home trainer" biofeedback device.] Success of Kegel's Method. By 1950 Kegel was able to boast a 93% cure rate for 300 unselected patients with stress incontinence in Los Angles, and claimed that other physicians using his device were 91% successful. Beginning in 1948, "on the strength of these favorable results urinary stress incontinence in women is no longer routinely treated by surgical intervention at...LA County General Hospital."19 But the promise of Kegel's exercises has yet to be fulfilled.
Deci exercitiile constau intr-o succesiune simpla: In primul rand, localizarea si constientizarea muschilor. Asta se face pe buda, oprind urinarea la jumatate. Pentru a face asta vei incorda muschii pubo-coccigieni (PC), exact muschii pe care-i vei folosi la exercitii. Exercitiile se fac in seturi, totalul fiind cam de 200 contractii / zi. Combinatiile ar fi: 1. Pompari rapide - 15 repetitii, pauza 30 secunde si repeta. Incepe cu 15 si mergi pana la 100 de doua ori pe zi. 2. Incordeaza & relaxeaza - contracteaza muschiul incet pentru 5s, relaxeaza treptat. Mergi pana la 25 de repetitii de doua ori pe zi. 3. Liftul - contracteaza lent 1/3, fa pauza, apoi 2/3, fa pauza si apoi complet. Fa 10 repetitii de doua ori pe zi. Exercitiile sunt mult mai eficiente daca ai ceva care sa opuna rezistenta, cum ar fi bile Ben-Wa, un dildo, un deget, sau chiar un penis erect, daca ai un barbat sa sufere de priapism. Si totusi, desi exercitiile Kegel sunt mult mai simple decat o operatie, multi pacienti continua sa opteze pentru operatie. Din acest pdv, Kegels sunt similar cu exercitiile pentru muschii abdominali: si alea par simple, dar putini oameni reusesc sa aiba rezultate cu ele. Ca si exercitiile pentru muschii abdominali, Kegels prost facute pot rezulta in dureri de spate si frustrari intense. In plus, pot induce constipatie cronica. Una din greselile majore este ca oamenii uita sa se relaxeze. Punctul in care lasi muschiul sa se relaxeze este deosebit de important si nu trebuie sarit. Exercitiile facute cu vezica plina pot rezulta in slabirea muschilor, golirea incompleta a vezicii si chiar probleme cu prostata pentru barbati. Rezultatele apar in general in 8-12 saptamani de repetat zilnic. Unii experti recomanda ca orice exercitii fizice sa se faca la 2 zile, pentru a da timp muschilor sa se refaca. Este bine sa-ti structurezi o rutina si sa te conditionezi sa le faci la anumiti stimuli - de pilda, cand esti prins in trafic; altele prefera sa le faca in timpul actului sexual, marind atat placerea proprie cat si pe cea a partenerului. In orice caza, nimeni nu le poate vedea si nimeni nu va stii ce faci. Unii barbati nesimtiti nu se prind nici daca le faci in timpul actului sexual. Daca esti genul de om care are nevoie de un partener sau antrenor, vorbeste cu un doctor; daca nu stie sau este impotriva, cauta altul. Alta problema este ca unele femei nu reusesc sa se opreasca din pipi de nici o culoare. In clipurile de mai jos de pilda, se vede pana si culoarea maro. Numai in USA se cheltuiesc anual $5.2 miliarde pe scutece de adulti.

Dragostea a fost si ramane o chestie de muschi :)

Surse

1. http://www.nlm.nih.gov/medlineplus/ency/article/001508.htm 2a http://www.emedicinehealth.com/prolapsed_uterus/article_em.htm 2b http://www.emedicinehealth.com/vaginal_prolapse/article_em.htm 3. http://www.pandamedicine.com/forum/p35872.html 4. http://answers.yahoo.com/question/index?qid=20080131162945AAr8g6p 5. http://images.google.com/images?q=uterus&sa=X 6. http://en.wikipedia.org/wiki/Kegel_exercise 7. http://www.mayoclinic.com/health/kegel-exercises/WO00119 8. http://www.childbirth.org/articles/kegel.html 9. http://www.incontinet.com/articles/art_urin/bastard.htm 10. http://www.mwsexual.com/readingroom/articles/kegel-exercises.htm 11. http://sexuality.about.com/od/anatomyresponse/a/kegelexercises.htm 12. http://women.webmd.com/tc/kegel-exercises-topic-overview 13. http://www.americanpregnancy.org/labornbirth/kegelexercises.htm 14. http://continenceconnection.typepad.com/my_weblog/2006/10/dothekegel.html 15. http://sexuality.about.com/od/anatomyresponse/ht/kegelsmen.htm 16. http://www.amazingkegelmaster.com/kegel-exercises-as-seen-on-oprahcom/ 17. http://kegelblog.com/ 18. http://www.icame.com/female-sexuality/female-sexual-anatomy-vagina-size/all-about-kegel-exercises

No comments:

Post a Comment

Thank you for commenting and rest assured that any and all comments are welcome, whether positive or negative, constructive or distructive. Unfortunately, if you comment in this view I might not know about - please use the regular (Desktop) view.
I am using Disqus for commenting, but Blogger is not showing it so your comments may end up not being displayed - tell Google about it!